Умови повернення для товарів належної якості
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Покупець може:
- обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин або не може бути використаний за призначенням;
- придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, якщо відсутній аналогічний товар;
- здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж;
- розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Терміни та умови обміну товарів.
Обмін товарів можливий протягом 14 днів після дня купівлі товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови обміну для товарів належної якості здійснюється відповідно до ст 8,9 ЗУ ПРО захист прав споживача. (Крім товарів з переліку Поставновы КМУ № 172). Обмін відбувається тільки при дотриманні цих умов.
1. Оглядайте товар при отриманні на Пошті.
2. У разі виявлення браку НЕ отримуйте товар, складіть Акт із підписом працівника пошти, сфотографуйте по можливості дефект і відразу відправляйте його назад. Після чого надішліть нам фото.
Заявки на обмін приймаються протягом 14 днів після дня купівлі товару покупцем, на е-мейл, вайбер, телеграм, за номером телефону.
Відправляєте назад товар тільки після узгодження. Обмін за бажанням клієнта здійснюється за його рахунок. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну, та якщо виконані умови обміну товарів.
Умови обміну товару:
- якщо товар не використовувався;
- збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
- минуло, не рахуючи дня купівлі, більше 14 днів;
- збережено розрахунковий документ з датою продажу.
Терміни та умови повернення товарів.
Повернення товарів можливе протягом 14 днів після дня купівлі товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення для товарів належної якості здійснюється відповідно до ст 8,9 ЗУ ПРО захист прав споживача. (Крім товарів з переліку Поставновы КМУ № 172). Повернення відбувається тільки при дотриманні цих умов.
Заявки на повернення приймаються протягом 14 днів після дня купівлі товару покупцем, на е-мейл, вайбер, телеграм, за номером телефону. Відправляєте назад товар тільки після узгодження. Повернення за бажанням клієнта здійснюється за його рахунок. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну, та якщо виконані умови повернення товарів.
Умови повернення товару:
- якщо товар не використовувався;
- збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;
- минуло, не рахуючи дня купівлі, більше 14 днів;
- збережено розрахунковий документ з датою продажу.
Умови повернення коштів сплачених за товар:
- При поверненні товару належної якості obigrivachi.com.ua зобов'язаний провести розрахунки із споживачем, виходячи з вартості товару на час його купівлі та повернути всю суму у день, коли товар отриманий та перевірений продавцем.
- Якщо продавець товару не має можливості провести виплату коштів відразу, то за домовленістю сторін він може повернути кошти не пізніше ніж протягом семи днів, від дня коли товар отриманий та перевірений продавцем.
- Кошти перераховуються на картковий рахунок покупця, або у будь-який інший спосіб за домовленністю сторін.
Умови повернення для товарів неналежної якості
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
- відмовитися від договору і вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми;
- вимагати заміни товару.
Терміни та умови повернення для товарів неналежної якості:
- При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом 14 днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
- Якщо товар великогабаритний та/або важить понад п'ять кілограмів, доставка такого товару продавцю та повернення покупцю здійснюється за рахунок продавця.
- Споживачеві, який звернувся із заявою про безоплатне усунення недоліків товару, на його вимогу надається (з доставкою) на час ремонту аналогічний товар (але без урахування моделі). Перелік таких товарів наведено в додатку N 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172. За кожний день затримки виконання вимоги про надання в користування на час ремонту зазначеного у згаданому переліку товару та за кожний день затримки усунення недоліків понад чотирнадцятиденний або встановлений за домовленістю сторін строк споживачеві сплачується неустойка в розмірі одного відсотка вартості товару на час пред'явлення вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі.
- Заміна товару відбувається за наявності товару, - негайно. В разі виникнення потреби в перевірці якості, - протягом 14 днів або за домовленістю з продавцем. Якщо товар відсутній, - у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви покупцем.
- Якщо продавець не має наміру задовольняти вимоги покупця, покупець має право звернутися зі скаргою на такого продавця до Держпродспоживслужби України.
Заявки на повернення товарів неналежної якості приймаються на е-мейл, вайбер, телеграм, за номером телефону. Відправляєте назад товар тільки після узгодження.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.
Всі інші питання, які не були узгоджені сторонами в ході домовленостей можуть бути вирішені в судовому порядку згідно чинного законодавства.
Компанія може відмовити споживачеві в поверненні товарів неналежної якості, якщо буде доведено, що недоліки товару виникли внаслідок порушення покупцем правил користування товаром або його зберігання. Покупець має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.